Subscribe:

sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Review - paleta farduri eyes on the 60's

    Servus!
    Dupa cum am promis :D, am revenit cu o noua postare (happy me :P).  Azi vreau sa va vorbesc despre colorata paleta eyes on the 60's de la BH Cosmetics (pe site azi sunt reduceri de 70%).
<a href="http://www.linkedtube.com/KurpmIvfXq4e02e5fcb413c9762b59223aabb0759fb.htm">LinkedTube</a>
   Am primit paleta spre testare acum vreo doua saptamani si am reusit sa imi formez o parere despre ea: Me like it <3!




    La prima vedere seamana foarte mult cu paleta Macaron de la Sigma, datorita numarului ridicat de farduri pastelate, mate. Spre ex. nuanta de albastru marin e exact la fel, movul deschis tot asa, etc.

     Paleta este subtire, iar ambalajul e din carton. Deasupra are decupate cercuri prin care poti sa iti bagi degetul, fardul fiind protejat doar de folia de plastic atasata de partea laterala a paletei. Sincer chiar imi place ca s-au gandit sa lipeasca folia de paleta, pentru ca eu mereu le pierd :)).
    Fardurile sunt 30: 14 sidefate si restul mate. Cele sidefate sunt foarte pigmentate si usor de amestecat si estompat. Si cele mate sunt pigmentate dar nu excesiv :)). Poti lucra cu ele foarte usor dar daca pui degetul sa faci un swatch nu zici waw :) (asemanatoare cu trusele de 120 de farduri).



  In concluzie avand in vedere ca e la doar 40 de lei pret normal, eu zic ca merita un 8. Urmeaza sa o vedeti in "actiune" :)) pentru ca va pregatesc un tutorial video.


Ce culori ati vrea sa includa machiajul pt tutorial?
Va plac postarile mele pe blog?
Daca da :) apreciez daca doriti sa ma urmariti prin GFC: 
Multumesc!
 pupici :*










9 comentarii:

  1. Îmi plac tare mult nuanţele de maro (sidefate), acel roz aprins, dar şi coraiul acela e superb. Îţi mulţumim pentru review! Îmi plac postările tale, ca de altfel, tot ceea ce împărtăşeşti cu noi :-) :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb machiajul realizat. Nuantele folosite se vad minunat. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de culori :X arata atat de bine simachiajul!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos machiajul shi nuantzele de pe paleta foarte frumoase shi vesele :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunata paleta. Care este site-ul de pe care se poate comanda?Multumesc mult :*:*

    RăspundețiȘtergere