Subscribe:

sâmbătă, 14 decembrie 2013

Review produse Golden Rose (mini colectie)


Buna seara!
Ce fac fetele mele? V-ati inscris la giveaway? Daca nu, astept sa va inscrieti aici :*
Am revenit cu postarea promisa pentru acest video, care sper ca a fost pe placul vostru.

Am testat produsele primite si cele cumparate timp de o luna si ceva, si  mi-am format o parere buna despre majoritatea produselor (cu 2 exceptii).
Sa incep :D
Primul produs care, sincer nu m-a uimit deloc este fondul de ten Moisturizing Cream Foundation. Este mai degraba o crema colorata gen BB cream, nu are acoperire si nici nu este rezistent la transfer. Din partea mea primeste un 5. 
Chiar daca acest fond de ten nu mi-a placut, asta nu inseamna ca toate sunt rele:))



Urmatorul produs pe care il am este pudra Silky touch compact powder. Sincer isi merita banii! E o pudra buna care nu incarca tenul, oferind un aspect natural pielii (semimat, asa cum trebuie sa fie pielea in mod normal). O recomand si primeste nota 9 doar pentru ca dupa 5,6 ore trebuie raplicata.


Blush-ul Silky touch blush-on are textura asemanatoare cu pudra, este pigmentat si rezista cel mult 4 ore pe piele. Este putin prafos, dar se estompeaza bine (nota 8).



Fardul de pleoape, pearl eyeshadow (cel putin, in nuanta pe care o am eu), este pigmentat, usor de estompat si deloc prafos. Imi place si primeste nota 10 chiar daca pe piata sunt farduri mai pigmentate (mai scumpe).
Despre eyeliner, v-am spus si in video. Este pigmentat dar consider ca este putin prea dur pt zona ochiului si pe langa asta nu e deloc rezistent....nota 6.
Mascara este preferata mea....ador formula si periuta, pacat ca nu este water proof (mie imi place mascara rezistenta la apa...in caz ca ma ia cu plans:))  ).



Ojeleleeee :D le adorrr pe toate:))  Imi place ca cei de la Golden Rose au imaginatie :)
Preferatele mele sunt cele din gama Holiday si sper sa le am pe toate :D
Singura problema este rezistenta :( Eu imi dau cu oja atat pe unghiile naturale cat si pe cele cu gel si am observat ca mai mult de doua zile nu rezista oja intacta pe unghia naturala. In schimb pe unghiile cu gel oja sta si 2 saptamani :D fara sa arate semne de purtare.
Am adunat ceva oje :) si sincer merita un 9.



Am doar doua poze cu swatch-uri. Nu am avut cand sa fac poze pentru toate ojele si nici nu am vrut sa iau poze de pe google :P



Multumesc pentru vizita!
Ce parere aveti despre produsele Golden Rose? Aveti preferate?
P.S. Produsele Golden Rose sunt comercializate de Cosmania

Pupicei :* :* :*

8 comentarii:

  1. Eu am doar doua paletute de farduri si un mono. Cele doua paletute m-au dezamagit :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa raspund la comm :(....de ce te-au dezamagit? nu sunt pigmentate? si eu eram curioasa de paletute...m-ai pus pe ganduri =)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am avut ocazia să mă bucur de produsele lor, am doar o ojă din gama Paris, un verde intens, e mai mult văratică :-)
    Îmi plac foarte mult ojele pe care ni le-ai arătat, dar şi mascara e un produs care mă tentează foarte mult ♥
    Weekend minunat, draga mea! :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Momentan nu posed niciun produs Golden Rose, poate am noroc la giveaway :D. Unghiile nu sunt punctul meu forte deoarece mi se rup foarte repede si din punctul meu de vedere unghiile scurte nu arata foarte ok cand sunt date cu oja. Doar parerea mea. Produsele sunt frumoase si arata foarte bine pe unghiile tale. Weekend frumos si spor in toate :*

    RăspundețiȘtergere
  5. wow....imi plac manichiurile enormmmmmmmm <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Prima manichiura, m-a cucerit pe loc! Arata superb! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. eu sunt innebunita dupa noile lor oje! <3

    RăspundețiȘtergere