Subscribe:

sâmbătă, 25 octombrie 2014

Noua mea obsesie - Lumanarile parfumate Village Candle




Sunt cea mai fericita!!!  Ador lumanarile parfumate de cand ma stiu, dar mereu am fost dezamagita de cele care se gasesc la noi in magazine. Ard foarte repede si miros doar daca stai langa ele :(

Recent am aflat ca se gasesc online lumanarile Yankee Candle si am facut o comanda pentru cateva votive (lumanarele micute pe care le folosesc ca pe tarte). De lumanarile mari nu m-am atins pentru ca sunt la 130 ron si astept black friday  :)) chiar daca tanjesc dupa ele.

Asa, de ce sunt eu atat de fericita?
Datorita Cameilei (Coltul Cameliei) am aflat de lumanarile Village Candle. Sunt fabricate tot in America si seamana cu cele Yankee, doar ca sunt mai ieftine si zic eu la fel de bune :D
Tot de la Camelia am aflat ca pe http://www.elefant.ro/ este o oferta super buna, 50% reducere la lumanari si evident ca nu m-am putut abtine (chiar daca nu aveam buget pentru asa ceva :))  ). Oferta mai e valabila pana maine si merita sa profitati <3. Gasiti lumanarile aici

Eu mi-am cumparat patru lumanari mari de tot :D <3 si le ador pe toate. Abia astept sa imi mai cumpar, darrr incerc sa ma abtin (cand esti obsedat de cunoaste la portofel :)) ).


Prima lumanare si una din preferate este Winter Wonderland. Nu eram sigura daca sa o cumpar sau nu, pentru ca descrierea de pe site nu m-a lamurit deloc("Ghirlanda vesnic verde este amestecata cu un balsam siberian dulce si cu mireasma de lemn de cedru alb. Creeaza o stare de spirit placuta, ca o reminiscenta a unei plimbari prin zapada proaspat cazuta"), dar e divina. Nu imi dau seama exact a ce miroase dar e un parfum atat racoritor cat si cald, parca dulce dar si fresh....deosebit.


A doua lumanare si cea mai draga este Vanilla Caramel Swirl, care acum arde frumos la mine in camera <3 Miroase a vanilie si a caramel ...parca acum fac o prajitura cu zahar ars <3 Mirosul se simte in toata casa :D
"Amintirile placute sunt evocate de mirosul de vanilie din Madagascar. Acest ingredient esential pentru a face creme brule este atent amestecat cu un caramel cald si delicios, creand un ospat delicios pentru simturi."


Urmatoarea lumanare este Warm Apple Pie si nu miroase deloc cald (poate dupa ce o aprind). Miroase exact ca un strudel cu mere si scortisoara , dar nu e dulce deloc (daca era putin mai dulce imi placea mai mult).
"Cine poate uita de bucataria bunicii din timpul toamnei? Mere dulci si crocante, cu scortisoara si cuisoare, stropite cu suc de lamaie si coapte in cuptor. Savurati aceste amintiri nemaipomenite, de fiecare data cand aprindeti aceasta lumanare!"


Ultima lumanare e Orange Cinnamon si o sa fie prefecta de Carciun <3 Miroase putin sintetic, adica se simte un miros parfumat de portocala, dar e totusi placut.
"Portocala revigoranta si scortisoara calda creeaza o atmosfera calma si primitoare. Notele aromatice ale cuisoarelor si mandarinelor sunt incluse pentru a face aceasta lumanare un deliciu pentru simturi."


Lumanarile sunt imense :) sunt chiar mai mari decat cele de la Yankee si vin cu doua fitiluri, iar timpul de ardere este de 170 de ore deci yeyy <3
Daca sunteti pasionate (traducere obsedate :)) ) de lumanari parfumate va recomand sa profitati de oferta de pe Elefant. Mie imi pare rau ca nu am cumparat mai multe :))))
Pupici si week-end parfumat :D

13 comentarii:

  1. Tu esti `vinovata` pt comanda pe care am plasat-o pe Elefant :))) Nu am avut pana acum lumanari de la aceasta firma dar am incredere in tine ca-si merita banii si abia astept sa-mi ajunga! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. am intrat acum si nu mai sunt la oferta...eu mi-am luat o lumanare yankee candle si nu mi se pare f. parfumata, e foarte discret parfumul...aproape insesizabil. sper ca acestea sunt parfumate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca, nu pot sa raspund la comm din ceva motiv :( Mie mi se par puternice, o lumanare se simte in toata casa, dar conteaza si aroma (de ex apple pie e atat de tare ca dupa 3 ore trebuie sa o sting...iar cea cu caramel o pot tine aprinsa ore multe pentru ca parfumul de caramel si vanilie nu e deranjant )

    RăspundețiȘtergere
  4. Luy Lu :))) sper sa iti placa, pana si sotul zice ca iti merita banii :D :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. mie winter wanderland nu imi miroase deloc in camera, decat daca stau cu nasul in ea si nici atunci bine. sunt dezamagita pentru ca aveam mari asteptari de la ea.
    in schimb cea a carei mireasma nu mi-a placut cand am deschis coletul, mai exact marple butter este extraordinara. mirosul ei persista in toata sufrageria zile bune chiar daca nu o aprind si este foarte placut

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi ca "mi-ai parfumat biroul" :))) Deja le simt prin monitor =)))) Supeeeer faine <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am adunat vreo 8 cu ofertele astea si nu-mi pare deloc rau. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-a placut mult articolul DVS. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. un articol interesant, l-am citit cu multa placere

    RăspundețiȘtergere
  11. Incercati-le si pe cele de la Kringle Candle, le gasiti pe aoro, ca mare pasionat de lumanarele parfumate, va marturisesc ca am avut cea mai mare si plcuta supriza cu acestea, au cel mai intens si placut parfum, incercati pentru inceput varianta mai mica si mai ieftina, nici nu trebuie sa le aprindeti, invadeaza camera de parfum placut.

    RăspundețiȘtergere
  12. pe cele de la Mia Bella le-ati incercat? unice in Romania, import SUA, nu se pot gasi in magazine ci doar daca intrati pe acest site www.lumanaricustil.ro sau daca vreti sa le comercializati, dati mail la lumnanaricustil@fmail.com

    RăspundețiȘtergere