Subscribe:

duminică, 18 mai 2014

Pareri despre produsele The One by Oriflame



Hello!
 Am testat produsele The One by Oriflame  si a venit timpul sa va spun parerea mea :)
Per total imi plac toate produsele primite (si cumparate), dar unele nu mi se potrivesc asa ca voi face un giveaway pe youtube cat de curnad.
Produsul meu preferat este pudra Illuskin Powder, o ador. Nuanta primita este medium si chiar daca poate parea mai inchisa decat tenul meu pot sa spun ca mi se potriveste. Este o pudra usoara care nu incarca tenul, ba chiar face pielea mai fina. Iar faptul ca nu are o acoperire mare, pentru mine este un plus. O recomand atat fetelor cu tenul gras cat si fetelor cu tenul uscat.



Un produs care din pacate nu mi se potriveste, dar intentionez sa il cumpar in nuanta potrivita este fondul de ten Illuskin Foundation.  Un fond de ten cu acoperire medie si cu o textura fina, usor pudrata care miroase incredibil de bine. Eu il recomand fetelor cu tenul mixt/uscat care nu au pielea sensibila (din cauza parfumului).


Daca tot suntem la categoria produse destinate tenului, urmatorul produs despre care vreau sa va vorbesc este corectorul Illuskin Concealer.  Am acest concealer in toate cele trei nuante si chiar imi place. Este un corector destinat zonei de sub ochi, de aceea are o textura uzoara care nu incarca tenul si care nu se aseaza in liniile fine. Mie imi place dar nu il recomand persoanelor care au cearcane pronuntate pentru ca nu are o acoperire mare.


Produsul de care eram cea mai curoasa este fardul crema Colour Impact. Sincer eu ma asteptam la un fard crema de o textura diferita, asemanatoare celor de la Maybeline Tattoo.
 Fardurile crema The One sunt de fapt, cum spune si denumirea :)) farduri crema...in viziunea mea farduri ude. Iar o data aplicate parca se transforma in pudra. Mie mi se pare un produs potrivit pentru un machiaj in graba, daca vrei sa ai ceva pe pleoape si nu ai timp de un machiaj mai complicat. Nu se aduna in pliu dar nu sunt nici foarte rezistente.
Pe langa nuantele primite spre testare: Olive Green, Beige Pearl si Golden Broun mi-am cumparat nuanta Deep Indigo care este preferata mea. O folosesc ca baza pentru un smokey eye de seara.


Mascara Volume Blast  nu este preferata mea pentru ca imi plac produsele waterproof.



Ojele Long Wear  le ador, sunt cremoase pigmentate si rezista si patru zile pe unghii. Se aplica repede si uniform datorita pensulei mai late. Eu am nuantele Cappucino si Orchid (preferata mea). Ador faptul ca toate nunatele au nume si nu numar :D


Am ajuns la produsele mele preferate cele pentru buze. Luciurile de buze Power Shine sunt superbe, nu sunt foarte pigmentate dar stralucesc <3 si miros foarte bine. 
Eu mi-am cumparat si un ruj The One Power shine in nuanta Rosewood Gloss si e cel mai frumos nude. Se potriveste atat fetelor cu tenul deschis cat si celor cu tenul inchis, e superb <3
Intentionez sa imi cumpar si rujurile rezistente care au aparut in C7 <3



Chiar daca nu sunt din gama The One vreau sa va vorbesc si despre rujurile Giordani nou aparute. Eu am nunata Raspberry Blush si e cel mai frumos ruj pe care il am:)) Este de culoarea zmeurei si e un ruj mai putin pigmentat, dar cu toate acestea foarte multe cliente au ales sa il poarte pe buze :)


In curand o sa filmez si un video despre aceste produse si multe altele by Oriflame <3
Voi ce parere aveti despre produsele The One? 



2 comentarii:

  1. Buna! Am avut de gand sa-mi iau fdt The One ,dar postarea ta m-a facut sa ma razgandesc :) Cum am un ten cu tendinta de ingrasare ,nu mi se potriveste. Pudra compacta .. hmm ... am ceva cu pudrele compacte,cel putin pe cele ce le-am incercat pana acum nu mi-au placut deloc,In schimb o am pe cea de la oriflamme din gama Studio si o iubesc! E pudra mea preferata! Rujurile si luciurile vreau sa le incerc neaparat.La rujuri imi place forma tubului asa alungita il face sa para chic pt femeile chic. Imi plac. Le voi achizitiona sigur!
    Sa le folosesti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia aştept să postezi şi video-ul! ♥
    Pupici! :-*

    RăspundețiȘtergere