Subscribe:

marți, 21 ianuarie 2014

Review Konad Green Tea Essence Mask


Hello :P
Acum ceva timp am primit o punguta cu bunatati Konad si v-am promis ca revin cu pareri.


Azi vreau sa va vorbesc despre mastile konad. Am primit, trei dar cea cu green tea e preferata mea :D


Toate cele trei masti sunt cu colagen si vitamina E, si se potrivesc tuturor tipurilor de ten.


Sincer a fost o placere sa le folosesc si m-am simtit ca intr-un spa :))  Eu sunt obisnuita sa folosesc masti tip crema si pana acum nu am incercat o masca ca acestea.
In pliculet se afla o masca, tip servetel umed, imbibata cu un lichid putin lipicios care miroase  placut.

Asa arata scoasa din plic,iar asa arata pe fata:)
Ma bucur ca nu a batut cineva la usa=))

Cum se foloseste: - se curata tenul
                           - se scoate masca din plic si se aplica pe fata cat mai repede sa nu se usuce.
                           - se lasa sa actioneze 20 de minute dupa care se clateste sau nu fata (eu am clatit pentru ca imi place sa imi stiu tenul curat)
Rezultatul este o piele hidratata, fina care radiaza.
Pe ambalaj scrie sa nu folosim masca daca avem acnee, dar eu nu am avut nici o problema. Nu am simtit usturimi sau mancarimi... a fost o experienta chiar placuta :) Iar faptul ca primul ingredient de pe lista este apa mi-a dat incredere sa o folosesc.

Mastile si restul produselor le gasiti pe www.konadnail.ro  
                                                          www.micmag.ro
                                           sau pe facebook Konad Romania

Mi-ar placea sa puteti sa incercati si voi macar una dintre aceste masti...Asa ca (chiar daca e un premiu foarte mic :P) cine vrea poate sa lase un comentariu cu "particip" daca doreste sa castige masca Brightening (cea cu albastru)(un like pentru pagina Konad e binevenit)

 Pupici :*






3 comentarii:

  1. Foarte buna parere mi-ai facut despre ele.. SI eu ador mastile 3D.Am o poza cu una, super amuzant arata, zici ca suntem mumii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar placea sa incerc masca. Particip. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mamei îi tot iau genul acesta de măşti, dar de la Lady's, în alte părţi nu am dat de ele. Ea e foarte mulţumită, iar după fiecare aplicare tenul chiar îşi recapătă prospeţimea şi aerul acela sănătos, fresh ♥.
    Aş vrea s-o încerc, particip! ♥

    RăspundețiȘtergere