Subscribe:

duminică, 19 ianuarie 2014

Testare Coccolino



Servus!
Cum va relaxati azi?
Eu am gatit de dimineata iar acum relaxare si spa :D.  Pana trebuie sa imi clatesc masca peeling de pe fata m-am gandit sa impart cu voi experienta mea cu balsamurile pentru rufe Coccolino.
Este prima oara cand particip la o campanie de testare BUZZStore si mi-a facut placere:). Oricum si inainte de campanie tot Coccolino foloseam pentru ca e cel mai bun.




Parfumul preferat este cel cu Tiare si Fructe rosii, dar si cel cu Orhidee si Coacaze miroase demential :p
Ador balsamul Coccolino pentru ca imi lasa hainele moi, pufoase si parfumate. Iar cand deschid balconul sa aerisesc in camera, daca am rufe la uscat :D , e o placere.
Voi folositi Coccolino? Va place?

Pup :*


3 comentarii:

  1. Am folosit,dar din motive financiare nu mai folosesc :(,m-am inscris si eu dar nu am fost aleasa :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Shi eu folosesc Coccolino,dar pe cel fresh....sensitive mirosurile astea imi plac <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia aştept să le încerc şi eu. Cel mai mult mă încântă cel movuliu, dar nici celui roz nu i-aş spune nu ♥.

    RăspundețiȘtergere