Subscribe:

vineri, 17 octombrie 2014

In LOVE with my new SHOES from MATAR


Servus :D



M-am tinut de cuvant si scriu mai des pe blog avand in vedere ca nu am mereu timp sa filmez.

Pana anul trecut nu eram eu foarte pasionata de incaltaminte (stiu suna ciudat:)) dar cand esti pasionata de make up nu prea iti raman bani pentru incaltaminte :)) ), dar cum lucrurile se mai schimba :)) am devenit chiar obsedata (am pantofi pe care inca nu i-am purtat :)) ).
Cele mai dragi incaltari sunt cele pentru toamna iarna, iar azi o sa va arat doua perechi de botine intrate recent in "colectia" mea. Le-am cumparat de pe www.matar.ro

Ghete bej cu siret si blanita Cala <3 le ador. Nu stiu daca sunt in trend sau nu :)) (la capitolul acesta mai am de invatat), dar le iubesc, sunt perfecte. Se simte ca sunt de calitate, sunt imblanite in interior (chiar si pe talpa), sunt calduroase si foarte comode.


Nu pot sa ma hotarasc care e perechea mea preferata :)) si Botinele Kimmy sunt adorabile :D. Voi ce ziceti?

Stiu ca multe dintre voi preferati sa va faceti cumparaturile in magazine normale si poate va este frica sa comandati online dar eu sunt mai curajoasa si mai comoda :)) si mai toate cumparaturile le fac online. 
Am impresia ca sunt preturi mai bune, diversitate mai mare si cel mai important marimi pentru toata lumea :). In orasul meu cu greu gasesc ceva de imbracat in marimea mea (si de cele mai multe ori modele foarte urate :( ), asa ca e mult mai convenabil sa comand de pe diverse site-uri si foarte rar am avut probleme (care s-au rezolvat :) ).

De Matar am aflat anul acesta si a devenit un magazin preferat. 
La ei gasiti incaltaminte de calitate: pantofi, ghete, botine, cizme, atat pentru femei cat si pentru barbati; genti, haine pentru copii....un magazin pentru familia ta :)

Va plac botinele mele? Va place sa va faceti cumparaturile online? Ati plasat vreo comanda pe Matar?    Pupici :*

3 comentarii:

  1. Mie cele crem cu blanita imi plac :D. SI cele Kimmy sunt faine dar parca erau mai faine daca aveau si talpa cu tocul negre :D. Sa le folosesti cu drag. Uite ca mai semanam la un lucru: obsesia pt pantofi :)) Am si eu o gramada pe care nu stiu daca i-am purtat o data =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase botinele,sa le poti cu drag!Sa ai un sfarsit de saptamana cat mai frumos,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt superbe...si mie imi trebuie o ghetuta mai eleganta, pentru fuste. :**

    RăspundețiȘtergere