Subscribe:

marți, 7 octombrie 2014

Review Parfum solid French Lilac - Pacifica



Servus fete frumoase :)
Am in teste parfumul solid de la Pacifica in varianta French Lilac de ceva timp, m-am gandit sa filmez un clip pentru el, dar am zis sa folosesc si blogul pentru ceva :) Avand in vedere ca am foarte multe produse pentru care vreau sa fac review-uri am decis sa nu va bombardez pe youtube si sa pastrez canalul pt chestiute mai creative :)Parfumul mi-a fost trimis spre testare de catre OrganicBaby un site care comercializeaza produse bio (am mai vorbit despre ei pe canalul meu de youtube).







Sincer sunt indragostita de acest parfum din mai multe motive. Miroase divin! Liliacul e floarea mea preferata si acest parfum miroase exact ca o floare naturala, zici ca am un buchet de flori in camera.Parfumul vine intr-o cutiuta foarte practica (seamana cu un recipient pt balsam de buze) si este foarte usor de purtat in geanta :)Pretul nu este unul mic, dar eu zic ca merita <3Am vazut ca cei de la Pacifica fac si lumanari si abia astept sa pun mana pe toateee :)))








Parfumul il gasiti aiciVa las cu informatiile oficiale despre parfum :) Sper sa il incercati si voi!Cantitate: 10g.Perfect de tinut in geanta si de folosit ori de cate ori este necesar!Parfumat intr-un stil traditional francez, acest parfum fresh evoca primavara cu un amestec de liliac, frunze de magnolie,heliotrop, ylang ylang, zambile si note subtile de nectarine.- 100% VEGAN- Nu contine glutenParfumurile solide Pacifica sunt realizate cu soia ecologica si ceara de nuca de cocos, iar semnatura Pacifica o reprezinta folosirea amestecurilor de uleiuri esentiale si naturale.Parfumurile Pacifica sunt adorabile, accesibile, complet portabile si miros extraordinar de bine.- Nu contin parabeni,culori artificiale- Nu sunt testate pe animaleIngrediente: organic cocos nucifera wax (coconut wax), organic glycine soja wax (soy wax), parfum (Pacifica’s own perfume blend with natural and essential oils), prunus armeniaca wax (apricot wax), caprylic/capric triglyceride (coconut source).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu