Subscribe:

miercuri, 8 octombrie 2014

Review Maybelline Dream Nude Airfoam Foundation


Servus :D

Dupa cum stiti mie imi place sa testez mult si bine inainte sa scriu un review, deoarece e foarte important sa cunosti bine produsul inainte sa il recomanzi :)
Azi vorbim despre fondul de ten Nude Airfoam de la Maybelline.
Mi-a fost un bun prieten in ultimele zile de vara, cand era prea cald pentru un fond de ten cu acoperire mare. Sincer vara asta m-am machiat de cel mult 3 ori (full face), chiar nu am avut timp si nici dispozitia necesara sa stau o ora in fata oglinzii :)
In schimb am folosit acest fond de ten pe post de bb cream si ne-am inteles tare bine :)


Eu am nuanta ivory 010 , este putin mai inchisa decat tenul meu dar fiind vara nu am avut probleme.
L-am folosit aproape zilnic alaturi de o mascara si eram gata de plecare. Este foarte usor de aplicat, eu l-am aplicat ca pe o crema hidratanta, avand doar grija sa il intind repede.
Are acoperire mica dar uniformizeaza frumos tenul si sincer de asta am avut eu nevoie :)
Asa arata proaspat scos din recipient (care trebuie agitat bine inainte de folosire)



Nu va mai scriu informatiile oficiale. In opinia mea sunt mult mai importante parerile celor care au testat produsul.
Il gasiti aici la 38 Ron. 

Ati folosit acest fond de ten? Ce parere aveti?
P.S. este putin lipicios dar nu e un minus mare :) si in caz ca va plac reducerile va recomand sa vizitati ProduseCosmetice.ro


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu